Klockan är ett och jag är vaken!

När Oscar går ut med Shamira på morgonpromenaden sover jag alltid så himla länge. Det blir nästan som att jag ska belöna mig själv eller passa på att sova ut ordentligt på morgonen när jag kan, så blir det lite väl länge...
Aja, nu är jag vaken och Shamira har vart ute =)

Jag märkte att jag hade sån in i helvette träningsvärk i hela baksidan av benen och rumpan, kan ju knappt gå!! Så PowerWalk blir det inte i dag men jag ska träna mage och rygg, hoppar över benen helt idag. Men nu vet jag vad jag ska träna för övningar för benen iaf hädanefter =)

Precis nu ska jag försöka pallra mig till köket och fixa frulle.
♥PÖSS Å HÄJJ♥

Kommentarer
Postat av: mammi

Jag vill ha dessa benövningar!!

2008-06-02 @ 16:15:57

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0