Lugn morgon/förmiddag

Idag har det varit en lugn morgon, vaknade av att Shamira gnällde så jag gick ut med henne. Efter det gjorde jag frukost och busade med Shamira, idag busade vi med ballonger, jag brukar göra dom små så att dom inte går söner så lätt och att det inte låter så mycket när som går söner. Men idag gjorde jag en stor och varje gång hon skulle fånga den putta hon bara upp den i luften igen så hon fick aldrig tag på den =) Hon blev frustrerad efter ett tag så jag tog bort den, blev lite för stressad att hon inte fick tag på den...

Har pratat med Madde på skype också, blev lite uppdaterad men inte så mycket för några från pulsen kom dit, pratade liite med dom också =) Saknar dom ännu mer nuu!!!

Snart ska jag träna och ikväll ska vi nog träffa Tannia och Waldo, tror det iaf... =)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0