MADDE-PUH!

Pratar med Madde på Skype och hon gjorde en Madde-Puh igen.


Madde, -Jag träffade U på bussen på vägen hem.
Jag, - Aha, vad pratade ni om då?
Madde, - Hans jobb och så..
Jag, - Okej, vart jobbar han?
Madde, - Du vet Annguiela? Han jobbar på Anguiela.
Jag, - Nä, vad är det för nåt? (trodde hon mena någon klädbutik eller nåt)
Madde, - Landet Annguiela, där jobbar han.
Jag. - Va? Vad är det för land? Har aldrig hört talas om det landet tror jag haha!
Madde, - MEH, ANNGUUIIEELAA. Han jobbar på den ambassaden. (hon blir frustrerad för att jag inte fattar)
Jag, - Nää, asså vad fan menar du för land?
Madde, - Annguiela, Anngula eller... heter det inte nåt sånt? Neeej haha ANGOLA.
Jag, - hahahaha ANNGUUIIIEELA hahaha jag tänkte väl. SEPPE.

Båda asflabbar ett tag när vi insåg att hon hade gjort en MADDE-PUH igen!
Det roliga är att hon alltid blir så sur när man inte fattar vad hon menar :)





Kommentarer
Postat av: syster madde

that´s me ;)

2008-06-03 @ 23:51:30
URL: http://tantolsson.blogg.se/

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0