Nu blir jag bara ARG!!!

VAFAN att det ska vara så jävla svårt att somna dåååå!!!
Jag la ner datorn för att jag knappt kunde hålla upp ögonen. Jag somnade as sent igår och vaknade klockan 10 i morse, kan max ha sovit 6 timmar natten som var.

Nu är klockan snart 4 på natten och jag var skit trött och la ner datorn för att sova, kan jag somna??? NEEEJ. Orkar inte meer nuu, Jag vill somna!!!!
Jag har inget som jag är nervös över, det är svalt i rummet, jag sov max 6 timmar natten som var, jag har inget att må dåligt över och jag har inga dåliga tankar i huvudet, så tekniskt sett, ska jag ju kunna somna som en stock så fort jag lägger huvudet på kudden.

Metoder jag har använt för att försöka somna den här kvällen/natten:

* Andas lugna och djupa andetag med magen =)
* Bestämt att den enda tanken jag får tänka tills jag somnar är:
nu ska jag sova, nu ska jag sova, osv...
* Tänkt på bra saker som ska hända (typ starta en dröm haha)
* Ligga på rygg och göra det som står över.
* Ligga på mage och göra det som står över.
* Ligga på båda sidorna och göra allt som står över.
* Legat på rygg och slappnat av i kroppen och enda tanken som jag upprepar är:
tomt tomt tomt tomt (asså att jag inte ska tänka nåt för det "är" tomt i huvudet)

Slutsats:
Det som har gått sämst är: Att ligga på mage och andas djupt med magen och tänka nu ska jag sova, nu ska jag sova, nu ska jag sova....
Det som har gått bäst som jag har blivit lugnast över är: Att ligga på rygg, andas lugna och djupa andetag med magen och tänka på bra saker som ska hända.

MEEN inget funkar ju ändå som ni kanske märker. Och min rygg VÄRKER men jag har inga värktabletter hemma... Såklart.

Nu ska jag lägga mig och stirra upp i taket tills ögonen åker ihop äv ren utmattning, skiter i hur länge jag får ligga så för jag är trött och vill SOVA.

Så nu har jag klagat färdigt för två månader framöver ;-)
God morgon gott folk! =)


Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0