Nyttig haha!

Okej jag hade bestämt att jag skulle vara nyttig den här sista veckan nu men det gick ju åt helvette på en gång. Har precis beställt hem och käkat upp en as stor hamburgare och nu dricker jag pepsi.
Aja skit samma, pallar inte bry mig. (Ljög liiite där...)
Är jag helt seg efter maten, känns som jag håller på att bli sjuk...

Har packat lite ikväll faktiskt och allt kommer få plats men jag vetefan vad det kommer väga. Mer än 20 kilo iaf, så jag kommer få betala övervikt. Typiskt.

Ska nog ladda ner en film nu och börja sova, så var den här dagen slut också...
Nu går det fort vill jag lova! =)

God natt och ses imorn!


Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0