Sen kväll

Ikväll har jag haft jätte roligt. =) Först var vi hemma hos Waldo med massa folk från Oscar och Waldos klass. Efter det åkte vi till det bästa utestället här och dansade fleera timmar. Sen åkte vi till Waldo och skulle beställa hem hamburgare men vi hade inte nr till någon hembeställning som var öppen så vi åkte till något hak och käkade istället. Nu ligger jag i sängen och liiider för det gör så jävla ont i min rygg, asså jag skojar inte, fy fan vad ont jag har!! Bara för att jag har stått upp typ hela kvällen och inte suttit nåt.
Imorn på dagen ska vi till Pizza Hut för att käka och kolla på någon fotbollsmatch med Oscars klasskompisar.
Det ligger precis brevid shopingmall så det kan ju hända att ja inte tittar på matchen utan går i shopingmall istället, ska köpa värktabletter då också för det här pallar jag inte med. Första jag ska göra när jag kommer hem är att gå till en naprapat.
Mamma, kan du boka tid hos Marco? =)

Klockan är snart halv 6 på morgonen men jag kommer inte kunna sova nu. Ska surfa lite så får vi se när jag slocknar.
Puss och godnatt/dag...

Kommentarer
Postat av: syster madde

ååå vad bra att du har haft kul å dansat!!!! snart får du ansa med oss här också!! weeeiii! jag kan knappt hålla mig!

2008-06-14 @ 12:21:22
URL: http://tantolsson.blogg.se/
Postat av: mamma

Har du så ont Sanna, jag ska boka tid hos Marco eller vår nya naprapat Mattias.

Roligt att du har haft en bra kväll jag blir alltid lika glad när jag ser att du haft det bra.

Snart kommer du, när kommer du kan du skriva ner alla detaljer så att vi vet när vi ska hämta dig på ARlanda. Puss

2008-06-14 @ 17:16:50

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0