Snabbt det ska gå då!

Vaknade klockan 10 av att Oscar ringde mig typ 10 gånger på min mobil. Trodde det var en väckarklocka. =) Den låg i vardagsrummet så svinigt kallt var det när jag gick upp för att svara, fy.. Nu har jag tänt på gasen så att det blir lite varmt...

När han ändå hade väckt mig klockan 10 kunda jag lika gärna klä på mig och gå ut med Shamira och trodde att jag skulle ha så mycket tid idag eftersom jag gick upp i bra tid.
Nu när jag har vart ute med hunden och sitter med frukosten är klockan redan halv tolv, hur kan tiden gå så himla fort? Idag ska jag iaf städa och packa lite, sen ikväll blir det fest tror jag. Tannia vill ha avskedsfest för mig men vi få se. Om det inte blir det så går vi ut på krogen iaf.

Nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe och surfa runt lite sen ska min dag börja.
Pusss

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0