Sov länge!

Idag sov jag riktigt länge, för länge! Jag har ont i huvudet till och med. Men jag somnade jätte sent igår tror jag. Jag la ner dator ganska tidigt så att jag skulle försöka sova, men jag hade tankemaraton i mitt huvud och svin ont i ryggen. Varför ska det komma när man ska sova, nu kommer jag ju inte ens ihåg det jag tyckte var så viktigt igårkväll. Och det är ju saker jag måste göra men nu kommer jag inte ihåg ett skit och det är ju typiskt.

En sak är iaf att vi måste till veterinären och avmaska Shamira. Men det blir nog i helgen tror jag. Haha Veterinärkliniket heter typ Klitoritis hahaha.

Aja, nu ska jag göra lite kaffe och tvätta kläder, sen fixa lite papper.
Besos ciao!

Kommentarer
Postat av: mamma

Sanna, ha ett block och penna vid sängen. Detta är inte skitsnack utan verkar, skriv ner de viktiga saker som rör sig i huvudet när du ska sova och tankarna försvinner för nu finns de dokumenterade, du har de på prent när du vaknar. Inga sömnlöa nätter och inga bortglömda viktiga saker. Skriv ner och somna sött och vakna med viktiga saker att göra ingent slöseri med viktig tid och energi. pöss pöss

2008-06-08 @ 10:09:12

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0