Svullat

Nu har jag svullat godis och kakor till filmen Jävulen bär Prada så imorn blir det ett riktigt träningpass =). Gott var det men nu mår jag illa haha. Just nu håller jag på att ladda ner massa papper som ska med till veterinären som måste fyllas i. Nu är det nära så jag måste rappa på med allting.

Bensinen är tillbaka så vi får se om vi tar bilen upp, beror på hur länge Waldos föräldrar stannar här... Vi måste bestämma det snart för om han inte kan köra så måste vi boka flygbiljetter så att dom inte tar slut ;)

Aja, nu måste jag bli klar med alla papper. Klockan är 20 över 12 här men jag är inte trött efter sockerbomben jag tryckte i mig. Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: mamma

Sanna Sanna, hoppas att du får allt klart i tid, det är inte så många dagara kvar nu! Ta det viktigaste först, lycka till puss puss

2008-06-08 @ 09:31:14

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0