Vad trodde jag?

Okej, nu håller jag på att packa och packa och packa. När jag började trodde jag att jag lätt skulle få plats med allt men nähähäej det gör jag ju inte då.
Hur ska detta gå. Herregud... Kommer få betala övervikt när jag ska till Sverige eftersom jag är själv med två stora väskor och Shamira. Man får max ha 20 kilo haha. Lycka till =)

Upptäcker bara mer och mer saker ju mer jag har stoppat ner i väskan. Vart kommer allt ifrån?? Jag kan ju inte lämna något heller, utan jag måste ha med ALLT eftersom jag ska stanna hemma i Sverige och inte komma tillbaka. Äh, det får gå. Det löser sig såklart.

Nu ska jag fortsätta packa. Finns tusen grejer kvar. Men det är så svårt eftersom jag måste ha kläder nu den här veckan också... Så jag vet inte riktigt vad jag ska packa ner och vad jag ska ha kvar som jag ska använda.

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0