Vart och handlat.

Nu har jag och Oscar vart och käkat på donken (bigmac co med cola utan is till mig) Sen handlade vi frukost till imorn. Idag har jag inte gjort så mycket ... Har inte ens tränat... Har lite ångest för det haha. Klockan är 22 så det känns lite sent men jag tror nog att jag ska träna lite så jag kan somna med gott samvete ;)

Nu ska jag ladda ner en film, men jag är så himla sötsugen så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!! Det roliga är att jag inte ens vart mätt på bigmac & co!?!?!? Känns typ som att jag kan äta igen haha. Men NEJ!!! Det ska jag inte... ska ta en kopp grönt te med en tesked socker i så kanske/ får hoppas att sötsuget försvinner.

Så nu måste jag börja fixa det jag ska annars kommer jag inte bli klar förns seent.
Så, puss och hej =)

Kommentarer
Postat av: mammi

Sanna nu när du tränar så hårt vill din kropp ha mera mat det är helt naturligt, kommer du inte ihåg när du tränade gymnastik hur mycket mat du krävde!

Musklerna vill ha proteiner tänk på det!

Kramisar

2008-06-05 @ 09:29:09

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0