Ätit och handlat

Nu har vi vart å ätit och handlat.
Vi handlade bla. Hårfön, strykjärn och en tvättkorg.
Jag är fortfarande lika trött skulle lätt kunna somna nu och sova till imorn, vet inte varför..?
Måste ha mer kaffe tror jag, det jag köpte idag var mer än hälften mjölk och jätte liten :(
Jag köpte en ny rosa kopp idag också som jag ska göra mitt kaffe i :)

Här får ni 2 bilder på mig från affären, ena blundar jag på och den andra gör jag nåt konstigt, men pappa ville att vi skulle ta fler bilder så här kommer två. Inte jätte roliga men men...
image213
haha

Kommentarer
Postat av: Jonna

fina bilder:

2008-03-02 @ 21:33:15
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för över 2000 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-02 @ 21:45:37
Postat av: syster madde

men å vad frächt det ser ut överallt! fler bilder=) de e roligt att se er!

2008-03-02 @ 21:51:05
Postat av: mammi

Ja bilder är superroligt att få se, saknar ni bilder från Swedala, får ni se några bilder från oss överhuvudtaget? vi bara tänker på oss själva, jag lovar bättring. pusss

2008-03-04 @ 22:59:22

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0