Bilder från igår!

Japp igår var vi ute med Bolivianen från Oscars klass och hans tjej.
Vi var ute på ett ställe som hette OK och musiken var inte bättre än okej heller :)
På stället vi var på förra helgen var mycket bättre musik men det gick ju att dansa till iaf.
Tjejkompisarna till Tanja som hon heter dansade med mig hela tiden och försökte supa mig under bordet haha.
Nä, inte riktigt men jag drack inte så mycket som dom så dom gav mig deras öl och rom&cola hela tiden (dom var på Oscar lika mycket)
Men det var jätte roligt att vara med dom. Tanja (Oscars klasskompis tjej) är jätte snäll och hennes kompisar också.

Jag innan utgång, när vi sitter och väntar på Pizzan :)
image283

Jag och Oscar, något fulare och fullare haha :)
image274

Jag med Oscars Klasskompis Valdo och hans Tjej Tanja.
Ännu lite fulare...OMG haha:S
image275

Valdo och Tanja :)
image276

Tanja skyddade mig och vakade över mig som en hök, hon sa att jag inte skulle prata med några killar som försökte prata med mig och så fort någon kille försökte dansa med mig omringade hon och hennes kompisar mig så ingen kunde komma åt mig haha.

En video från igår också, ville mer visa att jag tänkte på Sandra och Madde när jag stod och dansade och denna låt kom på. Man ser ju inte så mycket haha.

Kommentarer
Postat av: Lisa

glad påsk =D
besök gärna min blogg :)

2008-03-21 @ 19:14:22
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: shorty

ååh de e ju min låt!!!

2008-03-21 @ 22:28:56
URL: http://www.sandrapitufa.blogg.se
Postat av: syster madde

ååå min låt med!!

haha klasskompisen liknar ju oscar asmycket!

2008-03-23 @ 18:29:20

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0