Biljardkväll

Nu på kvällen åkte Jag, Oscar, den finska tjejen som bor här och hennes finska kompis (som är här på en snabbvisit)
till shoping mall och spelade biljard :)
Det var kul, förutom att jag inte minns att jag var så jävla dålig... Jag hade fått för mig att jag hade lite talang för biljarn men jag hade helt fel för jag var så himla dålig haha!
Lite bilder från kvällen.

Finska tjejen!
image262

Oscar glad, innan han inser att vi kommer förlora mot finnarna!
image263

Efter biljarden gick vi och åt på ett Café, vi åt tårta och jag drack varm Choklad :)
image264

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kl är runt 23 nu och Oscar ska upp till skolan imorn så vi måste väl sova snart.
Kanske ska kolla på några avsnitt av SATC!

Ses imorn!

Kommentarer
Postat av: carro

Du vet väl att det var Madde & Jesper som spöade skiten ur Björn och Lars från Halmstad på Cypern för 7 år sedan. Du och jag stod vid sidan om och blev kallade blötdjur ;)

Alltså, vi var inge bra - vi sög på biljard, typ :)

2008-03-19 @ 00:13:34
URL: http://coachcarro.wordpress.com

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0