Bloggen har krånglat idag så jag har inte kunnar uppdatera er!

Jupp idag har det inte blivit mycket bloggande men jag har inte gjort så mycket heller + att bloggen har inte gått att logga in på nu i några timmar.

Jag va ute med Shamira och efter promenaden busade jag med henne på tomten och det tyckte hon var jätte kul.

Hon har vart en jävel på att smita hemma i Sverige, men här har jag inte sett någon tendens på att hon ens vill smita.

Jag håller på att träna kom hit som in i tusan med henne nu, för innan sprang hon bara längre ifrån mig när jag sa det.

Men nu ser jag jätte glad ut och säger med en lugn och bestämd röst att hon ska komma hit. Så nu har hon börjat komma med viftande svans :)
När hon kommer gosar jag med henne/ Leker eller så får hon en godbit.
Så får hon springa iväg igen och busa med sig själv, ibland tar jag upp henne och släpper ner henne, så att hon ser att jag inte ska "fånga" henne så fort hon kommer till mig.

Innan när hon kom till mig tog jag tar i henne fort som fan så att hon inte skulle smita ifrån mig igen och det är därför hon började springa bort från mig när jag sa kom hit innan, då skulle hon ju bara bli fast tagen och inte få busa fri längre.
Men, det börjar det bli ändring på och jag är så glad, hoppas jag kan börja ha henne lös i framtiden också! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra Sanna! Det är så skönt att ha en hund du kan lita på, du är så duktig. Puss

2008-03-26 @ 11:58:47
Postat av: syster madde

åå vad roligt att du e så dumktig å att shamira lär sig! puuss

2008-03-26 @ 20:40:42

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0