Brist på fotbollsvänner!

Oscar har brist på fotbollsvänner och min Pappa.
Han börjar diskutera fotboll med den mest ointresserade människan som finns inom det ämnet!
Han diskuterar med mig om hur länge jag tror att nån fotbollsspelare kommer vara borta(?)

Kom in från promenaden med Shamira och han sa nåt om nåt Mess, jag frågade: Vad är det som är Mess?
Han suckar och förklarar att det är en fotbollsspelare som heter Messi och är lika gammal som han, som nyss hade skadat sig.

Han var helt knäckt att dom inte sa vad som hände med han och började knappa på datorn för att kolla om den intressanta nyheten hade kommit upp, det hade den inte och han skrek varför sveriges sportreportrar var så jävla sega på att lägga upp sån viktig händelse...

Oscar tycker att det hör till allmänbildningen att kunna om fotboll...
Tycker inte jag, men nu när jag sitter i samma rum med en som pratar med komentatorerna på TV, kan man ju inte annat än att tjuvlyssna, för det låter faktiskt jävligt roligt.
Tror han att dom ska svara tillbaka eller?
Ska nog filma någon gång så får ni se hur komiskt det är!

Aja, jag lär mig saker nu om fotboll vare sig jag vill eller inte, helt meningslös kunskap tycker jag!

Kommentarer
Postat av: syster madde

jaaaa filma!!!

2008-03-04 @ 22:56:47

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0