Dagen Lördag!

Idag har vi haft en lugn lördag. Vi åkte in till Shoping Mall för att handla en två Anatomiböcker till Oscar som han behöver i skolan.
Vi hittade bara den ena och den kostade över 1.000 kr :0 Vi köpte en ny barnspanska bok till mig också, den var inte i närheten lika dyr som Oscars bok kan man ju säga :)
Han ska ha en till bok till det ämnet också och jag har ingen aning om vad den kommer kosta. Det jag vet däremot är att våran månadsbudget har överskridits och kommer fortsätta göra det eftersom han bara har köpt en bok till ett ämne... Det är ju några till ämnen som ska inhandlas böcker till.

Vår månadsbudget kommer nog ligga på våran halvårsbudget om alla böcker ska vara så dyra :S

Hans bok var tjock iaf haha!
image260
Japp, ni kan nog räkna ut själva vilken som är min och vilken som är Oscars :)
Jag tycker att min ser mycket roligare ut att öppna iaf!

Kommentarer
Postat av: mammi

Din bok är väldigt söt Sanna. Oscars böcker får jag och Mirta hjälpa till att betala. Kram

2008-03-16 @ 16:30:27

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0