dålig uppdatering...

Idag har jag haft lite dålig uppdatering, men det är för att det inte har hänt så mycket helt enkelt. Jag har gjort allt som jag skrev tidigare idag att jag skulle göra. Nu väntar jag bara på Oscar ska komma hem från skolan så vi kan åka och storhandla.
Jag har skrivit en matlista idag och jag kom på att jag kan ju skriva alla matvaror på spanska brevid det svenska namnet så lär jag mig nog fortare... Jag ska börja göra så alltid nu och tillslut står det bara på spanska :)

Jag har storstädat hela det lilla studentrummet, men jag hittade en spindel inne i badrummet så då slutade jag att städa där... :S
Så har jag pluggat spanska och ätit björnbär och hallon :)
Tror att jag just nu trivs med att vara hemmafru haha...

Imorn ska jag rensa ut hela garderoben för idag ska vi köpa lådor med lock och galgar, så vi får någon ordning på kläderna.

Idag lyssnade chilenar tjejen som bor här på Alicia Keys- No One och jag blev så glad :) ♥

Aja nu ska jag göra nåt annat än att sitta här och dega... vad vet jag inte men det koms väl på (?)


puss puss♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Skriv ner dina drömmar på ett papper, gör upp mål för hur du ska ta dig till dina drömmar, skriv ner vad som skulle göra dig lycklig i resten av ditt liv och skriv ner vad som krävs för att ta dig dit, börja att jobba mot det, det kan ta 1 år eller 20 år, men då har du lyckan till slut. Om du inte är målmedveten når du aldrig dit.....

2008-03-10 @ 22:31:25

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0