De sög ju!

VI FICK INTE LÄGENHETEN
FAAAAAN

Ingenting är bra förfan!
Vad är det här för jävla land att KRÅNGLA hela jävla tiden!
ORKA vara DRYGA.
Vi Kommer få bo i den här SKITEN

ALLA HUS/LÄGENHETER vi har kollat på, har vi fått NEJ
Och det är av 3 orsaker som alla säger samma och vi kan inte ändra det
1. VI HAR HUND - Det största problemet
2. VI ÄR STUDERANDE= dom litar inte på att vi kan betala, för studerande här i Chile e fattiglappar
3. Vi är inte härifrån- Dom säger inte det men jag tror att det är en stor anledning, dom litar inte på en jävel

HATAR DEN HÄR SKITEN, VILL FLYTTA HEM NU PALLAR INTE VA SUR OCH MÅ DÅLIGT MEEER.
BARA NEKANDEN OCH TRÅKIGHETER HELA FUCKING TIDEN!



Kommentarer
Postat av: syster madde

aa det var jävliigt synd! fy vad jag tycker synd om er.... hur fan ska ni göra nu, finns det nget man kan göra?

2008-03-27 @ 00:35:25
URL: http://tantolsson.blogg.se
Postat av: Mamma

Håll ut Sanna håll ut, det kommer snart ett ljus i tunneln. Jag vet hur du känner dig jag lovar, jag vet och jag vet att det är värre än det jag vet... puss mitt ban

2008-03-28 @ 19:46:20

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0