En Finska!

Idag kommer en finsk tjej hit som ska bo i ett av rummen. Dom som hyr ut rummen till oss säger att hon kan svenska så jag får hoppas på det bästa, hoppas hon är typ i min ålder också =)

Jag är så himla trött, har inte blivit pigg under dagen även fast jag har druckit 3 koppar kaffe och en cola så jag går nog och lägger mig snart! Även fast kl bara är 20.00 här hehe! Men det skulle inte förvåna mig om jag sitter uppe vid datorn vid 03 inatt igen!

Nä nu ska jag gå och göra nåt "vettigt"...

Puss och godnatt om jag inte lägger upp nåt mer, ses imorn!♥

Kommentarer
Postat av: Mammi

Snälla Sanna var räddd om din kropp, man blir inte pigg av kaffe och cola, man blir pigg av bra mat med vitaminer och vatten.
Lycka till med den finska tjejen.

2008-03-08 @ 22:24:31

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0