En Hamburgare och en liter cola

Efter att ha ätit en jätte hamburgare med Ost, avokadoröra, tomat och mayo på och druckit snart en liter cola och rapat ett X antalgånger (Oscar tycker jag är äcklig haha, konstigt?) så är jag redo att kolla på 2 1/2 men.
Skulle sitta perfekt med lösgodis nu men det får vänta tills lasten från Sverige kommer.

Nä nu får jag skärpa mig lite med skräpmaten haha, det har blivit ganska mycket nu.

Vill kolla på film men jag har inte laddat ner någon. Får nog ta och kolla på Knocked Up igen den va så bra haha.


Kommentarer
Postat av: mammi

Men Sanna! vad är det för mat du äter....skärpning:) Det blir inte så mycket godis, varje kg kostar en förmögenhet att skicka från Svedala. Puss
Ps. vad är pappas älsklingslåt?

2008-03-18 @ 13:18:35

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0