En Härlig Bok!

image209image208
Av: Mia Törnblom

2 Mars
Det är viktigt att sätta ord på våra känslor.
Berätta idag för din familj och dina vänner hur mycket du älskar dem.

Mina Tankar:
Jag hoppas att ni vet hur mycket jag älskar och saknar er! hihi
Jag är inte så bra på att prata känslor IRL, kan upplevas ganska känslokall så det passar perfekt att skriva det nu på bloggen, men ni vet ju att jag älskar er även fast jag inte skriver och säger det varje dag=)
puusss på er alla nära och kära!!

Kommentarer
Postat av: mammi

Vi vet att du älskar även om du inte säger det så ofta, man kan känna sådant.

2008-03-04 @ 22:51:17

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0