Fick lite hemlängtan nu hihi

Kollade igenom lite bilder på datorn och hittade den här när jag somnade i soffan med djuren så skönt hemma hos mamma och pappa.
Gud vad jag trivdes med mitt liv precis innan jag åkte hit.
Precis lagom slappt och underbart liv.
Kunde knappt ha det bättre faktiskt, allt var så bra, inga problem.
När jag såg den här bilden kom jag på hur bra jag hade det.
image306
(ser kanske ut som jag hade ett tråkigt liv på bilden men jag kunde sova en timma i soffan utan problem för mitt liv var så sköönt och jag visste att något kul skulle hända senare på dagen så det kändes inte som slöseri, längtar tillbaka)

Så här kunde en vanlig dag för mig se ut, innan jag åkte hit.
Om jag slutade 15.00 på jobbet kunde jag gå hem och lägga mig och sova i någon timma, eftersom Sandra inte hade gått upp för dagen än.
Mamma kommer hem och lagar mat, jag äter och Sandra ringer, vi åker på våra dagliga äventyr och stannar uppe halva natten och har bara jätte trevligt!
Vi hittade alltid på något nytt och roligt att göra.
Mm det var underbart liv haha.
Och varje söndag bastade jag och Sandra.
Vill tillbaka till den tiden!
 (åh nej, så får jag nästan inte säga, kom och tänka på en as rolig kille då. Kan kolla om jag hittar klipp på han sen hahahaha)


Kommentarer
Postat av: syster madde

nej nu blev jag tårögd, kommer ihåg känslan av att ha dig nära.... snart...

2008-03-27 @ 23:26:48
URL: http://tantolsson.blogg.se
Postat av: Mamma

Det ser så skönt ut när du ligger där i soffan och jag längtar oxå efter dig, men var sak har sin tid nu är ni i Chile och det händer andra saker i ditt liv som du kommer att se tillbaka på med glädje om några år. Ni kommer att få nya vänner och er vardag kommer inom kort att bli fylld med värdefulla ting och händelser. Puss mammi

2008-03-28 @ 19:22:28

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0