Fy vilken natt :)

image267
Vaknade inatt av att jag hade så jävla ont i magen och det kan bara betyda en sak! Hallonveckan är kommen (ja, jag vet att det egentligen heter lingon), är det bara jag som ALLTID får den på natten?
Så nu lever jag på alvedon och vatten, annars går jag under i värkar haha.

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra förutom dammsuga och plugga spanska. Vet inte när Oscar slutar...?
Aja, dags att börja göra nåt, sov ganska länge idag men jag har en anledning faktiskt haha.
Vaknade mitt i natten och kunde inte somna om förns alvedonen började värka. Och så blev jag jätte arg när Oscar väckte mig i morse innan han gick till skolan, för jag hade ont då och trodde inte att jag skulle somna om, men det gjorde jag som tur var :)

see youu soon

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0