Gårdagens isident!

Vatten var det... Över hela Oscars dator!!
Och såklar blir det MITT fel... Hur fan kan det gå till?
Jag satt i sängen och Oscar satt vid skrivbordet, min kopp med vatten stod brevid hans dator och han råkar välta det över sin dator, han skriker SHOOOOOOTA (Chilenskt ord som på svenska blir typ FAAAAAAAN).
Vi vänder upp och ner på datorn så det ska rinna av och jag hämtar hårfönen (?)...
När jag sitter och blåser med hårfönen på datorn ploppar komentaren ut ur Oscar som jag bara väntade på, för jag visste att den skulle komma.
Oscar: "Det här är ditt fel det vet du va?"
Jag: "Jag visste att du skulle säga det, men Oscar, det är inte mitt fel den här gången!"
Oscar: "Jo, för det var ditt vattenglas och jag visste väl inte att det var nåt i."
Jag: Stänger av hårfönen och återgår till mitt...

Jag tänker inte sitta där och hjälpa han om han ska skylla det här på mig. För det är fan inte mitt fel.
Jag var inte ens i närheten när det här hände, men jag vet att han kommer skylla på mig, han kommer ALDRIG erkänna att han gjorde det.
Det här kommer jag få höra läääänge läääänge, som jag har fått stå ut med när jag tappade kameran i golvet.
Då var det mitt fel, INTE NUU!!!

Jag som var på så bra humör på kvällen... Varade inte så länge...

Kommentarer
Postat av: syster madde

Det är bara Oscar och jag som kan göra såna här klantiga saker....

2008-03-05 @ 16:40:43
Postat av: Mammi

Nej Oscar och ingen annan får skylla på någon annan. Det som sker det sker och va fan har det för betydelse när skadan är skedd vems fel det var, nej man gör det man måste så att allt blir det bästa av situationen, punkt.

2008-03-05 @ 22:25:03

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0