Gjort idag då?

Jo, idag har jag vaknat, vart ute med Shamira, städat nästan hela lyan, druckit te med honung (eftersom mamma tycker att det är så viktigt), ätit en Empanada till Lunch, pratat med en mäklare angående våran "drömlägenhet här i Chile". Nu ska jag gå ut med Shamira igen.
Känns som jag håller på att få feber igen, så jag tänkte vila lite och äntligen kolla på Cabin Fever som jag inte har haft tid elle ork till att göra. Men nu är jag alldeles själv så jag får se hur mycket jag vågar se ;P hihi

Kommentarer
Postat av: syster madde

glöm inte ingefäran sanna,de e den viktigaste

2008-03-24 @ 23:24:19

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0