God Morgon!

Eller kl är 12 här men jag ligger i sängen fortfarande och är jätte trött... skulle kunna sova några timmar till, men det går ju inte. Oscar tog ut Shamira idag på morgonen woohhooo, inte ofta man får sova kvar!
Nu ska jag gå in och äta frukost sen ska jag träna lite senare tror jag.
Än så länge är det så mycket jag vet vad som kommer hända den här dagen.
Skulle vilja shoppa!
Men Oscar köpte en scanner/skrivare och headset i går så det finns väl inga pengar kvar för kläder till mig den här månaden skulle jag väl tro.

Aja, nu ska jag gå och käka, skriver sen om det händer något...

Kommentarer
Postat av: Mammi

Men snälla Sanna, ni måste hitta på någonting på dagarna som tar er framåt, ni kan inte bara sitta och rulla tummarna eller gå till shopping mall. Det finns männinskor i närheten av där ni bor som är vänner eller släktingar till Oscars famil, passa på att ta till vara de kontakterna för att få tips och idéer till hur ni kan forma ert liv där nere. Tag hjälp av de människorna för att bygga vidare på ert nätverk där nere. De skulle bara bli glada av om ni störde dem lite, de vet att ni är där och jag tror att de rent av undrar vart ni tagit vägen. Mamma

2008-03-07 @ 15:35:22

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0