Hahaha jag dööör hahaha!

OMG haha kom in av en slump på denna video inne på tuben, har ingen aning om hur men kul va det iaf haha!
Både jag och min syster var stora fans av Skurt haha
Vi hade till och med Skurt cykelbyxor!
Hur kunde vi kolla på det undrar jag nu, har inte sett det sen jag var liten.
Herregud vad jag satt här och garvade, han låter ju helt sjuk och det tyckte vi var jätte bra hahaha

BÄSTA:
"men O´BOY vad det är skönt å inte va lika hes som igår, det tycker jag"
hahaha jag dööör



"DundArmusan" WHAT!?!
(Ja tycker också den va, fiiiin Julia)

Jag minns verkligen inte att det var så sjukt haha


Kommentarer
Postat av: Oskar

Hahaha var typ mitt favo program när jag var fem!

2008-03-26 @ 04:03:53
URL: http://thegameboy415.blogg.se/
Postat av: syster madde

åå jag kommer ihåg skurt-cykelbyxorna!! mina favvo :D

2008-03-26 @ 20:46:40

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0