Hemma igen!

Nu har vi kommit hem från Staden, men vart tog energin vägen?? Är helt slut, helt seg i huvudet och ögonen håller på att stänga sig!
Inne i stan var vi förbi banken, sen letade vi och letade efter ett ställe jag ville till men vi hittade inte det så de får bli en annan dag!
Sen åt vi pizza och jag tog en hallonsmoothie.
Ska kanske ta en liten tupplur nu är så himla trött.
Ikväll ska vi till någon fest som Oscars skola har ordnat, får se om det blir kul eller trist!?
Nu kommer den vanliga frågan igen, vad fan ska jag ha på mig??
Det får bli ett senare problem nu ska jag ta en tupplur!

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0