Hemmafrugan!

Nu har jag ätit frukost, Oscar är i skolan så jag fick äta själv... Men det gjorde inget för byggkillen som är här och fixar huset hade jätte hög discomusik så att det skulle höras ut. (han jobbar på taket). Så jag blev bara glad när jag stod och lagade frukost.
Idag åt jag havregrynsgröt och macka till frukost.
Jag tror inte att man äter gröten här i Chile som vi äter i sverige, för på paketet stod det inte grötrecept med vatten och salt som i Sverige, utan här stor det ett långt jävla recept med socker och hunung och massa annat i... Jag gjorde som vanligt men den blev helt kladdig typ som lim så jag åt inte upp den...

Idag då?
Jo, idag ska jag städa här på rummet, skriva en matlista, skriva upp vad jag ska plugga den här veckan, sola och gå med Shamira på en långpromenad. Jag hoppas att jag kommer träna, men det blir senare ikväll.

Inatt var det så jäääävla kallt asså!!!
Nu börjar hösten komma, tror att det är därför jobbarkillen är här, ser ut som han håller på med isolering eller nåt.
På dagarna är det jätte varmt men på kvällarna och nätterna är det kallt.
Vi har fått tjocka filtar för att ha över täcket, har inte behövt använda dom än men vi kommer väl få börja göra det nu. Jag vaknade av att jag skakade, så jag fick sätta på mig strumper och min varmaste pyjamas, Schnygging ;p

Nä nu måste jag börja med mina "sysslor"...
Skriver mer sen pösss♥

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0