I gårkväll & i natt...

... Pratade jag med sandra i mic på datorn. Det var jätte trevligt haha. Vi pratade flera flera timmar, Sandra sjöng jätte fint till min också! Men som tur va så kom hennes pappa in och sa att hon inte kan sjung så där kl halv 4 på natten haha.
Det lät förjävligt sa jag flera gånger och hon sa: Aa jag vet, men tänk om jag hade sån där bra röst, då skulle jag va jätte glad, konstigt...för jag har så bra i bilen!
Seppe hahahahaha.

Vi tävlade i tetris undertiden vi pratade med varandra, jag slog sandras record på en gång men sen slog hon tillbaka:( Jag ska tjuvspela så att jag slår hennes record igen hihi.

Jag hör från Oscar efter att jag har pratat med sandra kanske 4 timmar så frågar han om vi har pratat klart snart?
Då säger jag tillbaka: Oscar vi har umgåtts i 2,5 månader dygnet runt, kan jag inte få sitta och prata med Sandra hur länge jag vill en kväll??
Oscar: JOoo...
Jag: Juste!!

Japp, tetris och ett jätte långt samtal med Sandra blev min Lördagskväll.

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0