Idag då!

Idag ska vi kanske hyra film och jag kanske ska Jogga lite sen, behöver göra det för jag är så lat.
Senare ikväll ska jag träffa Sandra för att ha en te kväll...
Ja, asså jag ska kanske inte träffa henne eftersom jag är några mil ifrån, men vi ska prata i mic och webcam och dricka te. Som vi alltid gjorde hemma i Sverige, fast då i verkligheten =)
Vi har haft tekvällar genom cam förut när jag är här men nu var det ett tag sen, så ikväll har vi bokat träff haha!
Längtar redan!

Den här morgonen/dagen har vi inte gjort så mycket... Jag har vart ute med Shamira och vi har ätit frukost. Det är lite dåligt väder här nu. Det regnar lite... Så det blir perfekt med en te kväll med sandra och avsluta med film.
Oscar har somnat om så jag ska kolla på ett inredningsprogram på tv:n nu :)
image237

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0