Idag!

Idag har jag inte gjort så mycket, jag och Oscar åkte till marknaden på eftermiddagen för att köpa grönsaker :)
Fy fan vad varmt det var när vi kom dit, kokade verkligen!
En grönsaksförsäljare ropade ut högt som tusan när jag gick förbi:
Här kommer en väldigt vacker grönsak gående!!
Jag sa till Oscar när vi gick ifrån marknaden att där kommer jag nog aldrig kunna gå själv.
På marknaden är jag verkligen utsatt, många ropar ut sånna där saker och visslar osv haha.
Tog kort när vi satt i Kollektivtaxin, Oscar har somnat och jag är pigg och glad :)
image253
Nu ska jag göra mig iordning för kvällen, dricka grönt te och kolla på filmen Knocked up :)
Något förslag på en bra film jag kan ladda ner till imorn?



♥puss och god natt♥

Kommentarer
Postat av: syster madde

oj sanna vad du e söt. jag känner i mitt hjärta att jag vill vara nära dig.... får nästan en tår i ögat

2008-03-14 @ 01:31:52

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0