igår kväll

Igår kväll träffade vi en kille från Oscars klass och hans tjej. Båda var jätte snälla och tjejen hade bott i sverige i ett år så hon kunde pyttelite svenska. Men hon kunde jätte bra engelska, men jag sa att dom skulle prata spanska och inte engelska så att jag ska lära mig. Så fick dom säga på engelska när jag inte fattade.
Det gick mycke bättre än vad jag trodde :)

Först satt vi på en uteservering och tog en öl, sen åkte vi till en nattklubb som var proppat med dansande Chilenare.
Sandra du skulle ÄLSKA det stället!!! Du skulle va i mitten av dansgolvet hela natten. Dom spelade as många låtar som vi brukar lyssna på i din bil :) Bla. Pasa me la botella! (vet inte om det stavas så men du vet vilken jag menar)=p Du måste komma så åker vi dit, det var jätte kul.
Och ja, jag dansade :)

Man var tvungen att ha med sig leg och som tur va tog jag med mitt, brukar aldrig ha det. Dom glodde på allas leg och jämförde om det var samma människa.
När jag tog upp mitt leg visade dom bara med handen att jag skulle gå in, dom tittade inte ens på det.
Sen när jag och Oscar stod i baren frågade en som jobbade där om vi ville ha ett vipkort så vi kommer in gratis där och får gratisdrinkar, men av någon anledning tackade Oscar nej och sa en annan gång kanske(???)

När folk gick förbi mig tog dom i mitt hår(!?) Och när jag stod i kö till toaletten gick en tjej fram och tog i mitt hår och sa: Gud vilket håår :)
Haha! Dom är roliga dom, okej det är en annan färg men det känns ju lika dant för det =p

Jag och Oscar åkte hem lite tidigare (03.30) men dom som vi va med stannade kvar.

Vi ska träffa dom ikväll igen, men jag vet inte om vi ska gå ut eller om det var nån annan fest.

Kommentarer
Postat av: mammi

Härligt Sanna! Hoppas att allt blir lite lättare nu när ni lär käna lite folk.
Puss

2008-03-15 @ 23:28:14

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0