Igår natt...

... När jag och Oscar skulle gå in och ta en kvällsmacka med te, var ena Chilenar tjejen där och åt. (Hon som är tränare på gym)
Hon frågade om jag ville vara med på hennes träningspass (idag), jag sa ja innan jag hörde vilken tid. Kl 7.30 skulle vi ta en powerwalk till gymmet för att ha ett ben, rumpa och mage pass, hon sa att det passet är smärtsamt. Efter det passet skulle vi gå till nästa gym där hon har sitt andra pass en halvtimma senare för att ha ett utmattningspass. Efter det kunde jag gå hem om jag ville sa hon eller följa med på resten av dagens pass.

Jag undrar bara, Hur fan orkar hon???
Okej, hela hon ser ut som ett litet muskelpaket, hon är inte längre än mig och är nästan lika smal men hennes kropp består bara av muskler.

Jag orkade inte gå upp imorse för när jag låg i min varma säng och tänkte på dom smärtsamma och det uttmattande passen som väntade kändes det inte så lockande att gå upp.
Nu ångrar jag mig men det gjorde jag inte när jag somnade om.

Men hon sa imorse att jag kunde följa med när jag vill annars. Och om jag ville kunde jag vara med henne en hel dag.
Jag ska vara det en annan dag, men ikväll kanske jag ska gå på ett av hennes pass.

Hon tränar alltså från 7.30 på morgonen och har sista passet runt 19-20...
Fattar verkligen inte hur hon orkar!!

Kommentarer
Postat av: syster madde

oj jävlar i min låda som mamma skulle sagt! det kan ju inte va bra... hon måste ju äta hur mycket som helst, hur har hon råd med det....

2008-03-13 @ 12:21:20

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0