Internet har inte funkat!

Intenet har inte funkat det är därför jag inte har uppdaterat er idag :)
Vi åt frukost med tjejen som tränar så mycket idag. Hon skulle iväg på ett pass och frågade om vi ville med. Så vi gick dit för att titta hur det var.
Dom som tränade hade verkligen as kul och skrek och sjöng till musiken haha.
Jag ska nog börja gå och träna pass några gånger i veckan...

Imorgon ska jag följa med henne till en hudteraput tror jag att det var och kolla vad solarium kostar, ska passa på att kolla vad dom gör mer på den "kliniken". :)

Nu ska jag plugga lite i min roliga bok pöösss

Kommentarer
Postat av: mammi

Hudterapeut, stavas hudterapeut. Var rädd om din hy, gör ingenting du är så fiiiin som du är.
Hoppas att du kommer igång med träningen.
Mamma

2008-03-16 @ 23:24:55

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0