Jag behöver hjälp nu!

image250
Eftersom tiden tickar och alla förväntar sig presenter när man kommer från utlandet (fattar inte varför egentligen) men så är det iaf.
Det är jättesvårt att hitta presenter till alla, därför är det lättare om ni skriver vad ni vill ha!
Det är sjukt svårt och jag har en studentbudget så madde jag har inte råd att köpa 40 11 presenter till dig som du förväntar dig!
Alla som förväntar sig en present, skriv vad ni vill ha annars får ni inget haha!

(Sandra är lättast  för hon blir glad vad hon än får hehe)

Kommentarer
Postat av: syster madde

nej sanna jag behöver inga presenter därifrån, jag kommer ju snart ner iaf å kan köpa vad jag vill. puss på dig för att du tänker på oss iaf.

eller kanske nåt litet litet från spabutiken.. ;)

2008-03-14 @ 00:39:32
Postat av: mammi

Nej Sanna ni måste spara era pengar ni har en väldigt liten budget! ingen förväntar sig några presenter och du behöver inte känna att du ska köpa någonting, den största present vi alla som känner dig kan få är att du är pigg och glad och att du kommer till oss snart. Jag älskar dig mitt barn. Mammi

2008-03-15 @ 12:09:56

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0