Kl är nu 4 här i Chile

Nu är kl 4 här i Chile och 8 i sverige... jag börjar bli trött men jag kan inte sova.
Måste stänga av datorn nu och lägga mig i drömmarnas värld, känner redan på mig vad jag kommer drömma om och det är en underbar dröm hehe! :)
Nu är många på jobbet redan hemma i Sverige och jag ska gå och lägga mig, känns ganska skönt att inte ha ett jobb man måste gå till... Men jag saknar ändå den (tråkiga) vardagen hemma.
Har iaf minst ett år utan att ha tvång till något & pengarna rullar in som dom ska så, jag kanske ska njuta?

Men... jag saknar er där hemma nåt otroligt. Ses om 106 dagar 5 timmar och 18 min :)

god natt/morgon!?

Kommentarer
Postat av: syster madde

njuuuut jag säger bara njuuuuut!

2008-03-05 @ 16:38:41
Postat av: Mammi

Tag vara på dagarna Sanna de kommer inte tillbaka. Gör nyttiga saker som du drar nytta av i framtiden, det ni är med om nu kommer inte så många gånger i livet, sitta i en kassa på Vivo det kan man göra hur många ggr som helst i livet, de behövs alltid folk i butiker men att flytta utomlands och plugga, jobba eller bara vara är inte alla förunt. puss mammi

2008-03-05 @ 22:29:10

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0