Klarlägga hur jag är som person!

Nu tänkte jag berätta hur jag är som person, kanske uppfattas lite skitzo haha eftersom ena secunden är jag jätte glad och sätter upp mål och det & det ska jag klara osv. men andra secunden vill jag bara gå under och åka hem/lägga mig ner och sova resten av tiden i Chile.

Såhär uppfattar JAG MIG SJÄLV som person!

Tycker om att planera sätta upp nya mål och saker jag vill göra, skriva listor på allt ifrån nyttig mat till kläder jag skulle vilja köpa.
Jag är inte mycket för rutiner, kanske borde behöva vara det, men jag tröttnar fort om det bara händer samma sak om och om igen. Vill ha förändring och något nytt att se fram emot konstant.

Jag reagerar väldigt kraftigt om det inte går som jag hade räknat ut i mitt huvud att det skulle gå. Jag kan vända helt och hållet på 2 secunder från super glad till att bara lämna allt och gå.
Min grinighet går där emot över väldigt snabbt och tycker själv att jag absolut inte är långsynt. Har inga problem med att säga att jag hade fel om jag tycker och inser att jag hade fel. Jag har inga problem med att någon annan tycker nåt annat än mig och stör mig väldigt sällan på att någon har en helt annan åsikt än mig.

Med detta kanske ni kan förstå varför jag helt plötsligt skriver HATISKA inlägg.
Det är när jag har blivit så där arg på 2 secunder. Men som sagt så går det i stort sett över så fort jag har skrivit klart, lyssnat på en låt som passar min ilska och ingen stör mig i min läkningsprocess. :)
(Oscar har lärt sig när det inte är läge att prata med mig, så han lämnar mig och väntar med att prata med mig tills jag börjar prata igen)

Dom där hemma tror att hela min värld håller på att gå under när mina arga inlägg kommer upp, och ja, just i den secunden känns det som hela min värld har gått under. Men jag är inte långvarig i något jag har gett mig in i, gäller även min ilska.

...Hoppas ni förstår mig mer nu...





Kommentarer
Postat av: syster madde

känns som du beskriver mig haha

2008-03-27 @ 00:39:59
URL: http://tantolsson.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0