Konversation inne i badrummet!

Jag går in i badrummet för att borsta tänderna nu innan vi ska åka, Oscar kommer in och ska borsta sina tänder samtidigt.

Han säger när han kommer in och tittar på mig: Sanna Gud vad söt du är idag, (paus), du har blivit så bra på att sminka dig.
Jag tittar på han och säger: Aha, tack så mycket då!? Jag var inte söt innan jag sminkade mig eller?
Oscar: JOoo, asså... du är alltid söt, speciellt när du vaknar på morgonen (säger han med ett hånflin)



Någon minut senare
Jag står och borstar tänderna och säger: Jag ska köpa en sån där tungskrapa idag.
Oscar gör grimarser som ett monster medans han borstar sina tänder, tar ut tandborsten ur munnen som är helt full med tandkrämsskum och pekar på sin tandborste och säger så man knappt hör för allt skumm: Du kan låna min tungskrapa som jag har på min tandborste.
Jag: Ehe, nja jag tror inte det va!
Han återgår till sina monster grimarser i spegeln och jag går ut.



Nu ska jag ut med shamira sen ska vi åka och käka...
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: syster madde

ahahahaha va ni e söta! ni e så himla söta!

2008-03-27 @ 23:36:47
URL: http://tantolsson.blogg.se
Postat av: Mamma

Du är söt mitt barn Oscar har alldeles rätt. Puss

2008-03-28 @ 19:06:20

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0