Krig i sydamerika!?!?

Japp så verkar läget vara, eller kommer bli inom kort. Men det kommer inte till Chile förhoppningsvis, för om det kommer minsta lilla antydan på att det kanske kommer bli krig här så drar jag med nästa plan.
Det är oroligheter just nu i Ecuador och Venezuela, allvarligt talat är jag lite orolig... Men Oscar säger att det inte är någon fara! Vi får väl se. Just nu har dom skickat stridsplan och pansarvagnar men ingen här har sagt nåt utan vi läser det i svenska tidningar på internet haha!
image234


Uppdatering ang Oroligheterna!
Oscar läste nu på kvällen att det har upphört, vi får väl se hur det är med den saken.
Skriver så fort jag vet mer om detta!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Omg, det är ju krig överallt nu ju :S

2008-03-07 @ 21:16:08
URL: http://juliajosefine.blogg.se
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-07 @ 21:30:38
Postat av: Mammi

Jag följer oroligheterna på tv och du lär få veta om det sprider sig närmare Chile. Lite orolig blev jag först men jag hoppas att ni kan fullfölja ert uppdrag i chile. Lycka till!

2008-03-08 @ 22:27:30

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0