Livets Pause

Okej, det omöjliga verkar vara möjligt...? Oscar sitter och pluggar, jag ligger i sängen och drar ut på att somna... Vet inte varför, jag är super trött men jag orkar inte byta till pyjamas (ja, jag sover i pyjamas haha). Orkar inte resa mig för att lägga mig under täcket.

Jag är på skriv humör men jag är så trött.
Vill inte sova, men det skulle vara skönt att vakna utvilad imorn, men jag tycker inte om dagarna jag älskar kvällarna och nätterna.

Och just nu i denna secund kom jag på varför!
Det är för att det inte finns några måsten på kvällarna och nätterna. Dagen är slut, en pause till nästa stress och måste dag.
Några pause timmar där det inte finns nåt annat än dig själv, dina tankar, i dina mysigaste kläder, ditt godaste te, den skönaste musiken.
Inga måsten, bara dig själv, ingen stress, bara lugn, finns det något bättre...?
Lugn är vad det är.
Kvällarna är livets Pause.
Varför ska jag sova bort den mysigaste tiden på dygnet, jag älskar den.

image267



Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0