Lunchat!

Nu har vi lagat och ätit lunch. Just nu känns det som vi bor hur många som helst här och alla skulle äta och laga mat samtidigt. (Alla delar kök)
Dom som bor här och måste dela kök är: Jag och Oscar, en finsk tjej, två Chilenska tjejer, dom två som äger huset och en jobbar gubbe som bor här under tiden han hjälper dom att bygga nåt.

Så vi är totalt 8 st som ska dela kök, kylskåp och tvättmaskin haha! Det värsta är att det ska komma en till tjej och bo här hihi...
Vi får väl se hur länge vi pallar bo här :p Men som tur är så är alla jätte snälla.
Synd att det inte är en ända kille som bor här för isf kunde Oscar ha umgåtts med en kompis... Men han är ju van vid alla sina systrar så det är ingen fara.

Den finska tjejen är 24 år och Vegan, ni vet hur dom brukar se ut, Bruna kläder, Manchester kjolar, socker, mönstrade strumpbyxor en dread i underhåret.
(eller har jag bara fördomar, jag har fått bilden av att dom flesta veganer ser ut så)

Hon tycker iaf om djur som jag och älskar hundar, hon frågade om hon kunde få gå ut med Shamira lite då och då. Då sa jag glatt, JA, JÄTTE GÄRNA =)
(hoppas hon älskar morgonpromenader för då får hon gärna ta min plats)
Så nu vi har nog en lämplig hundvakt om vi skulle behöva någon dag!

Kom på nu att Shamira skulle behöva gå ut men just nu SPÖÖÖÖÖREGNAR det så hon får vänta lite. Hon busade på tomten för ett litet tag sen, så hon klarar sig!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Kan det vara så att du rent av umgås lite med någon av de boende, eller i alla fall snackar bort lite tid ibland?
Kram

2008-03-08 @ 21:57:00

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0