Madde varför ska du alltid avslöja!?!?

image314
Detta är Syster Madde i ett nötskal, varje jul och födelsedag försöker hon tjuvkolla i paketen som mamma och pappa har köpt till oss.
Jag däremot vill verkligen inte veta innan, jag är inte ens nyfiken och vill inte ens tänka på vad det kan vara för jag vill verkligen ha den där överraskningen.
Men Madde är en nyfiken jävel (hihi) och älskar att avslöja om hon har kommit på vad det är.
Ett antal gånger har hon avslöjat vad jag ska få i Julklapp av mamma och pappa, jag blir lika sur varje gång!!
Nu hände en liknande insident.

Mamma ska skicka det bästa jag vet hit till Chile, lösgodis!
Det är ju ganska dyrt att skicka paket utomlands så mamma sa via msn att hon inte kunde skicka så jätte mycket godis eftersom det är så dyrt med varje kilo.

Och detta är min och syster Maddes konversation på msn precis nu!


Ma-D säger:
mm..har inte mamma skickat godiset?

Sunshine Santana säger:
jo men paketet har inte kommit fram

Ma-D säger:
ahaa okej du vet att de e jätte mycket godis haha

Sunshine Santana säger: madde du avslöjar juuuu de skulle säkert va en överraskning.. mamma sa att hon bara kunde skicka jätte lite för att det kostar så mycker varje kilo

Ma-D säger:
oj då haha

Sunshine Santana säger:
typiskt deeeej!!!

Ma-D säger:
nej men jga vet inte mycket det var... jag gissade bara

Sunshine Santana säger:
madde sämsta lögnen på länge hahahaha

Sunshine Santana säger:
seppe!!


(För er som inte vet så blev ordet Seppe till när en kille som inte är så bra på svenska skulle skriva CP, han trodde allvarligt talat att det stavades Seppe, vi tyckte att det var så kul eftersom han var sur och skulle visa hur sur han var, så det blev ännu roligare. Lite intärnt men men hihi)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har inte paketet kommit fram ännu??? Det har gått en hel massa dagar. Skriv när det är framme. Puss

2008-04-02 @ 01:01:57

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0