Maddes sovrutiner!

Jag måste bara ta upp det här i min blogg också, sandra skrev ett inlägg om det i sin blogg.
Hon tjuv tog ett kort på Madde när hon hade somnat på kvällen
(det här)
image251
Sandra skrev att man skulle notera att lampan är tänd!
Ja, madde måste ha en lampa tänd när hon ska sova hihi annars kommer spöken ;)
Sandra glömde notera "muren" Madde har byggt upp av kuddar vid sänggaveln.
Hon har haft så där så länge jag minns, vem vet, det kanske kommer upp en monsterarm om hon inte täcker för hålen med kuddar!?!?
Haha Madde du är så rolig, fattar inte hur du kan vara så rädd Moaha.
Vad kan komma och ta dig på natten?
♥Älskar dig syster, jag lovar det finns inga monster under sängen och det kommer inga spöken om du släcker lampan ;)♥




Kommentarer
Postat av: Smul

http://www.sviv.se/index.php/country/page/action/view/iso/CL

här är en länk apropå en kommentar jag gjorde tidigare, kanske kan vara till någon nytta

2008-03-13 @ 20:15:08
Postat av: carro

Har hon vridigt och vänt på sig typ 180 gånger innan hon somnade också?

Madde, Madde.

2008-03-14 @ 00:27:39
URL: http://coachcarro.wordpress.com
Postat av: syster madde

neeej varför gör ni så här mot mig! asså ni skämmer ut mig... =D fi fán
det är inte riiktigt så som ni skriver...

2008-03-14 @ 00:36:39
Postat av: mammi

Lite läskigt är det allt med mörker det tycker jag också, Madde kanske har fått det från mig. På tal om spöken.... så tittade en man på kusin Gina häromnatten och sa, men Gina då, eller något i den stilen. Gina sa till sig själv, jag är vaken jag är vaken... detta var inte snällt mot Madde men vad ska man tro....

2008-03-15 @ 12:06:44

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0