Mamma fattar inte!

Okej, mamma fattar inte hur jag har det här! Inte så konstigt eftersom hon inte ens har vart i närheten av min situation.
Mamma tycker att, jo gå och bada gör va du vill och strunta i att folk tittar lite!

Asså folk tittar inte lite, folk GLOR på mig. Om inte Oscar är en meter nära mig så flockas folk runt mig, det är obehagligt.
I affären när jag inte hittade Oscar höll jag på att börja gråta när han kom fram. När jag tittade runt omkring för att se vart han var stod folk och stirrade på mig som om jag stod naken, vart jag än tittade och vart jag än gick stod folk helt blixtstilla och glor.
Dom viskar Hola Linda när dom går förbi mig. (Linda är inte tjejnamnet utan Linda betyder Vacker på spanska).
Jag vågar inte gå förbi killgäng för då kan man säga att dom visslar och skriker.
De som är värst är:
* Byggkillar (Oscar vill inte ens att jag ska gå förbi dom själv för att dom är jobbiga mot mig).
* Cyklister, vet inte hur många visslingar och slängkyssar jag har fått från cyklister.
* Killgäng, fan va dom är jobbiga i grupp, dom triggar typ upp varandra... (?)

VAD VILL DOM MIG LIKSOM??? Vad tror dom att jag ska göra? Ropa tillbaka eller?
Aja, dom har ingen respekt iaf.

Trodde inte att jag skulle tycka att det var så jobbigt, brukar inte bry mig om fok tittar eller visslar på mig men asså det är överdrivet och obehagligt här.
Jag funderar på att testa att ropa tillbaka nåt och se hur dom reagerar, tror inte att dom förväntar sig det.

Dom vi hyr rum av har haft två finska tjejer som ha hyrt här och båda dom färgade håret brunt efter ett tag för det slutade aldrig och dom pallade inte mer!

Man förstår inte förns man kommer hit som blond, det går inte att fatta, jag visste att folk skulle titta när jag kom hit till chile men jag kunde inte ana att det skulle vara såhär.
Vissa dagar bryr jag mig inte men ibland går det inte att inte bli less på det, man vill bara gå och gömma sig ibland! (som idag)

Kommentarer

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0