Måste sova men jag är inte trött!

Jag måste sova egentligen men jag är inte ett dugg trött. Jag blev på städhumör och då är det dags att städa annars blir det aldrig av. Vet inte hur vi lyckas få det så stökigt...
Imorn ska jag till en skola för att kolla om jag ska gå på några lektioner där. Jag vet inte riktigt vad det är för lektioner, men grannen här är lärare där och vad jag har förstått så ska jag vara med på dom lektionerna(?) Äh, jag vet inte men jag tror att det var så. Jag och Oscar ska dit och kolla imorn iaf.

Det är därför jag måste sova för vi ska vara där 10 på morgonen, så jag måste ställa kl på halv 9 så jag kan ligga och dra mig ett tag, jag har blivit van att gå upp 11-12 :O

Idag på dagen gjorde vi INGENTING, men helt plötsligt sa Oscar att han tyckte vi skulle till Shoping mall och fika...
Oscar gav det förslaget!!??

Jag blev glad iaf och hoppade in i duschen och fixade mig sen stack vi. Jag kom hem med en mätt mage på äppelkaka, espresso, en Mc Flurry och en tröja =).

Min kväll var lyckad!

Nu ska jag nog kolla på SATC och sedan sussa!
puss puss och god morgon för er i Svenneland!
image231


Ska nog passa på att springa imorn också tror jag! =)


Kommentarer
Postat av: Stina

Kul att du hittade till min blogg, alltid trevligt att utbyta erfarenheter med någon annan som bor långt hemmifrån. Ha en bra dag och njut av solen! : )

2008-03-07 @ 12:29:06
URL: http://svenskhemmafru.blogg.se
Postat av: Mammi

Härligt tjejen! hoppas att det gick bra i skolan. jag håller tummarna för dig.
kram

2008-03-07 @ 15:25:52
Postat av: Mammi

Kom att tänka på en sak, ni måste hålla rent i er lya så att inte smådjur kommer im till er och hälsar på, akta spindeln som gömmer sig i bröten och kryper fram på natten för att äta. Mamma

2008-03-07 @ 15:43:03

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0