Min dag hittills!

Idag har jag inte gjort mycket alls, pluggat lite spanska, vart ute med hunden och städat undan lite.
Jag är så taggad att börja träna igen nu, men jag är helt förkyld fortfarande så det får vänta några dagar till!

♥Jag vill bara flytta in i den där lägenheten nu så att jag kan börja fixa och organisera :) Det jag är bäst på. Men jag är lika bra på att stöka till igen sen! :P hihi.

Jag blev på så bra humör, läste en annan tjejs blogg som var så positiv och glad även fast hon hade 100000 grejer att göra och fullt upp. Och hon löste allt så bra. Här sitter jag och klagar och har i stort sett ingenting att tänka på förutom mig själv, nä skärpning nu Sanna! :)
Här är hennes blogg!

Nu ska jag plugga lite till... puss puss ha en fortsatt bra dag AlliOppa


Kommentarer
Postat av: TUMADRE

jaa, men det är klart man ska vara positiv, annars går man under ju :P kul att du länkade till mig :)

2008-03-25 @ 21:33:11
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0