Min morgon

Vaknade som vanligt när Oscar går upp till skolan innan 7, fast idag var han lite tystare men jag vaknade och somnade om, vaknade och somnade om hela tiden.
Sen gick han till skolan och jag somnade om skönt igen till kl var 10.30.
Då tog jag ut Shamira på en promenad och sen gjorde jag frukost, vi köpte bröd igår men glömde köpa smör och pålägg, så jag fick göra havregrynsgröt och såklart mitt kaffe i min stora rosa mugg som jag sitter och dricker av nu :)

Nu ska jag städa vårat lilla boende som är kaos, det ligger kläder överallt.

Oscar slutar inte skolan förns 19.05 idag så det blir en lååång dag själv. Men jag kanske ska med den Chilenska tjejen som bor här till någon hudteraput, ska sola solarium och kolla vad som finns där. Men jag är jätte nervös för hon kan ingen engelska så då får jag klara mig helt på min sugiga spanska. Fy, jag hatar att inte ens kunna rädda med engelska om det skulle gå helt åt helvette.

Vi får se hur det går :S

Kommentarer
Postat av: Dennis

Oj, kul att läsa en blogg från någon som inte bor i Sverige. :)

Ha det bäst!

http://www.dennism.se

2008-03-17 @ 17:12:25
URL: http://www.dennism.se
Postat av: mammi

Du kan mer än du tror. Ingenting går åt helvete, hon fattar nog vad du menar. Lycka till med dina utflykter i fortsättningen. kram

2008-03-17 @ 21:48:35

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0