Min syster och jag! =)

Madde gjorde ett inlägg i sin blogg om oss två och hur mycket hon saknade mig nu när jag är i Chile.
Så jag ska väl inte vara sämre än henne och säga hur mycket jag saknar henne.
(Tyvär) är jag inge bra på att vara känslomässig, därför har det inte hänt många gånger i livet att Madde har fått en spontan kram av mig eller jag har inte sagt ens i närheten lika många gånger att jag älskar henne som hon har sagt det till mig.
Men jag tror att hon vet hur mycket hon betyder för mig, hur mycket jag älskar henne och saknar henne även fast jag inte säger det varje dag!

Syster och jag vi är goda vänner, fast än mycket olika!
image254
Saknar dig varje dag
♥Love you baby♥


Kommentarer
Postat av: mammi

Nu gråter jag! jag älsakr er båda så det värker i hjärtat! mamma

2008-03-15 @ 11:59:19

Dags att skriva!:

Vad heter din namn?:
Stammis?

Din Mail adress skriver du här om du vill: (publiceras ej)

Har du en egen Blogg?:

Så, nu kan du skriva vad du vill =):

Trackback
RSS 2.0